RavenV benim de normalde düzenli olan reglim cocuk istedikten sonra duzensizlesmisti 5 ay olmamisti 6. Ayda reglime 4 gün kala hem regl ağrısı gibi ağrım oldu hem her gün bir iki damla kan geldi hemde aşırı yorgunluk vardı (gerci tam o sirada kendi evime cikmistim yerlesmeye calisiyorduk onun yorgunlugu da olabilir emin degilim🤗) reglime 2 gün kala test negatif çıktı regl olmam gereken gün idrarda çift çizgi gördüm