Bende şu bimde satılan şeker ilavesiz çikolatan aldım yarın bir dilim yiyip deneyeceğim sonra ölçüm yapacağım eğer yüksek çıkarsa yemeyeceğim ama normal cıkarsa günde bir tane bir dilim yerim bakalım ben bir adet muz yedim de benim şekerim uçmuştu ya