Malesef hamileliğin zor bir süreci, google dan ne okuyosan hepsini uygula. Bende ilk 4buçuk ay çektim 39+1 olduk hala ara ara tutuyor ama ilk başlardaki gibi değil. Ben 4 ayı beyaz peynir ekmek vişne suyu ile geçirdim. 5 kilo vermiştim. Sonra kat kat aldım tabi 😁 kussanda miden bulansada boş bırakma mideni. Boş kaldıkça da çok bulanıyor. Leblebi çubuk kraker at ağzına ara ara. Uyanık kaldığın sürece ara ara böyle ekmek oeynir vs at ağzına. Dr bana prilam vermişti ama çokta işe yaramadı yani