Merhabalar , ciğer geliştirici iğne hamilelikte en son kaçıncı haftaya kadar yapılıyor ?
Ben Salı günü 32. Haftalık olacağım . Serklajlıyım. Nst de sancım yok , ultrasonda bebek dikişe baskı yapmıyor , kanımda enfeksiyon yok . Dolayısıyla bunlar olunca doktorum ciğer geliştirici iğneyi gerekli görmedi. Ama ya çok acil bir durumum gelişirse ne olacak , gerçekten haftalar ilerledikçe korkum artmaya başladı..
Yani diyelim ki 35. Haftaya kadar normal ilerledim , iğne olmayacak mıyım