Ben aylarca ovulasyon testi denedim ama olmadı, sonra jelini aldım geçen ay 4 adet kullandım, klomende kullanmıştım tutmadı. Bu ay da klomen kullandım jelden de 3 adet kullandım. Regl 3 gün kaldı bekliyorum. Kasık ağrılarım başladı 3-4 gün önce ve progestron testim 21. Günde 43 çıkmıştı. 🤷🏼♀️ eğer gebelik oluşursa mutlaka yazarım ❤️