selinsmother ceylangokce_05 ablamda böyle önde gidiyordu 35 te doğurdu önemi kalmadı ☺️ zamanında sağlıkla gelsinler bebişler
Paramedik16 ceylangokce_05 bence gayet normal canım benimkiler ikize göre öndelerdi her bebek farklıdır genetik faktörlerde etkili oluyor