Elaaa81 canım en başta çok küçük olduğu için sadece serum veriyolardı belli bi süreden sonra hortum vardı ağızlarında süt sağıp götürüyordum öyle beslediler 1600 gram olunca her ikisini de kucağıma almaya başladım 🥹 sonra biberonla beslenmeye başladılar sadece anne sütü veriliyor bin şükür 🥰 sütüm çok şükür iyi mamaya ihtiyacımız olmadı şimdi hem emziriyorum orda hemde biberonla besleniyorlar onları emzirmek dünyanın en güzel şeyiymiş çok şükür geçti gitti bir kaç gün sınra evimizde yavrularım ama süt sağma makinası çok önemli bence 3 saatte bir 15 dakika sağıyorum sağdıkca süt çoğalıyor