Cananyildiz benimde öyle oldu , sancılarım da vardı , açılma da vardı , 36+4 te nişan gelmeye başladı , hafif hafif sızıntı gibi su da vardı , 37+1 de kontrole gittim hemen sezeryana aldılar 🙄 ahududu içtim yürüdüm pilates yaptım yüzdüm herşey yaptım ama kısmet değilmiş , çok şükür kızım sağlıklı üç günlük yanımda yatıyor şuan ♥️🥰