Besstee bence de öyle güzelim mesela ben 17 oldum artık 4. Ayın son haftası bence ama bitane takvim var orda daha 4. Aya yeni girmiş görünüyorum 😂 kimisi diyor ki o takvim doğru kimisi diyor alakası yok… Ama bence de o takvim çok saçma 😂 sende 4. Ayın ilk haftasındasın bence şu an 😊