Nesekahraman Merhabalar 6 haftalık hamileyim bebek ve kese daha görünmedi randevu gününü bekliyorum regli olucakmış gibi ağrı oluyor benim gibi yaşayan var mı lütfen yardımcı olurmusunuz🙏
Zeeynep1 Nesekahraman bende 4 haftalık hamileyim bende de oluyor ağrılar normal.ipk hamileliği mde de olmuştu.
Nesekahraman Asel1211 bebek ve kese görünmedi dış gebelik olabilme ihtimalini söylediler 🥹 ondan kaynaklı mı acaba diye düşündüm bende teşekkür ederim cevap için 🙏❤️