fbetl95 benim daha 2 ayım var ama bende bütün işimi kendim yapıyorum doğuma gitmeden de evi komple yapıp o şekilde gitmeyi düşünüyorum kimseye yük olmaya gerek yok yaptıklarında da zaten laf söylerler arkadan 1 ay kala camları silip mutfağı dökmeye başlarim yavaş yavaş