Kızlar dün yumurtlamamın üstünden 12 gün geçmişti reglime 2 gün vardı nokta kadar kan geldi gitti devamı yok bugun bekledim bugünde gelen giden yok sancı da yok. Elimde ovulasyon testi vardı onu yaptım. Böyle çıktı. Hamile olsam kıpkırmızı mı çıkmalıydı ?
