1prensesannesi_ Merhaba hanımlar birşey sormak istiyorum ben 3 aylık hamileyim ve sütüm geldi bu iyi birşey mi yoksa kötü bir şey mi 🤗
nebakiyonkomikmi 1prensesannesi_ Süt değildir o uçları ile oynamayın erken sütünüz gelir oda erken doğumu tetikler