Kızlar daha önce de sormuştum. Şu an 36+2yiz. Yaklaşık 3-4 ay önce sağ gözümde sürekli siyah bi leke gördüğümü farkettim. Göz doktoruna gittim film çekti göz arkası sinirlerin iltihaplanmış dedi. Nöroloğa yolladı. İlaçsız mr çekildim. Beyinde çok şükür hiçbir sorun çıkmadı. Ama ilaçsız mr olduğu için göz arkası sinirlerdeki iltihaplanma net gözükmedi. Açıkçası hiç iltihap yoktu. Özel bi hastaneye gidiyordum beni korkuttular iltihaplı damar hastalığı vs olabilir, gözükmedi bir şey önlem almak lazımdiye. Gerekirse ilaçlı mr bile çekeriz dediler gebe olduğumu bile bile. Başka bi özel kliniği olan doktora yönlendirdiler. Defalarca film çekildim gözümden, testlere girdim. Görme bozukluğum yok sadece leke görüyorum. Bazen de ağrı oluyor. Biraz para tuzağı gibi geldi ben de gitmedim, güvenemedim. Başka bi şehirde prof bulduk bana “gebelikte retinada su toplaması vs olabilir. Sonuçlarına, testlerine baktım senin bi sorunun yok. Gebeliğin bitince bu sorun da biter. İltihaplanma olsaydı 1 mt göremezdin” dedi. Sırf bu rahatsızlığım yüzünden normal doğum yapamıyorum zorlanma ile retina zarar görebilir dedi doktorum. Gebeliğinde gözüyle alakalı böyle bi sorun yaşayan oldu mu? Doğumdan sonra geçti mi? Nasıl bi tedavi gördünüz? 🌸