_Prens_annesi Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim bugün kahveyle kırmızımsı arası bir akıntı geldi az birşey daha önce hiç gelmemişti ilk gebeligim tecrübem olmadığı için sizlere sormak istedim Dr gitmelimiyim
PrensinAnnesi61 _Prens_annesi Hemen gitmelisin gebelikte görülen o tür renkli akıntılar normal değil doktor görsün bi hiç bekleme canım
Sozde _Prens_annesi kahve rengi gelmişti akıntı 15. Haftam da doktora yazdım hemen gel demişti baktı bebeğin eşi aşağıda çıktı o yüzden 1.5 ay hiç kalkmadan yattım
Limonzeytin _Prens_annesi evt hemen git benımde 16 haftamda olmştu snra kanamaya döndü pruluton depot iğne ve progestan fitil kullandm geçti ihmal etme
annekuzusu_ Sozde benimde 27haftadaym ve bu hafta kanama oldu gitim bebeğin eşi aşağıda olduğunu ogrenrik ve bi haftadır uzanıyorum peki sizin ki düzeldi mi progestan iğnesini ve fitilini kullanıyorum siz ne kullandınız
Sozde annekuzusu_ progestan kullandım üç kere günde endol iğne vuruldum bi kere onun dışında başka bişey kullanmadım ama ben giç kalkmadan yattım tuvalet harici annem kaldı bende o süreçte ilk kontolde yukarı çıkmıştı 20 li haftada
Sip85 _Prens_annesi yalnız kendi doktorna gitmelisin acile ihtiyaç duyacak kadar kanaman var mı ki? Takibini yapan doktoruma git kanaman yoğun değilse
_Prens_annesi Sip85 Yok canım kanama gelmedi kahvemsi akıntı tarzı birşey geldi devamı da gelmedi . Yarın sıra alıp kadın doğuma gidicem
annekuzusu_ Sozde bende annemde kalıyorum yemek yemeğe kalkıyorum ve wc o kadar inşallah benimde düzelir ben 27haftadayim inşallah geç değildir