Kızlar 12.haftadan beri demir kullanıyorum,şuan 22+5 ona rağmen kan değerim sınırda %35 gibi bir şey yazıyor.
Önce gynoferro kullanmıştım
Sonra gynoferon diye pembe bir hap..
Acaba bununla alakalı olabilir mi ? Yani iyisi kötüsü diye bir şey var mı?
Sağlık ocağı anlaşmalı olanı yazıyor ona göre tavsiyeniz varsa talep edicem🙏🏼