Serifeee Kızlar 38 hafta olup hiç belirtisi olmayan varmi ne yapmak gerekiyor ne açılma var ne sancı ? Artk doğsun istiyorum adaçayı papatya çayı faln demişler aktardan mi almak gerekiyor yoksa marketten faln mi
Mysmrt Serifeee 38. Haftada benim de hiç belirtim yoktu biraz pilates yaptım biraz aktardan hurma alıp her gün yedim 39+0 da sıfır belirtiyle yatışım yapıldı sabaha doğurdum kendi sancım ve açılmamla
belinay41 Serifeee papatya çayı düşüğe ya da erken doğuma sebep oluyo diye biliyorum bende çok araştırdım ama zararlı deniliyo
Mysmrt Hafize23 çünkü iki hafta üst üste kilosu aynı çıktı doktor da suni verip doğurtalım haftaya artık içerde durmasının bir anlamı yok dedi. Sonra üçüncü hafta da gidip yine kilo almayınca çatı muayenemi yaptı rahmin yumuşamış dedi yatırdı geceye kadar beklediler suni vermediler şansıma kendi sancım geldi
Summerwine Serifeee 38+1 im.Nst de sancı çıkmıyor,dün çatı muayenesi oldum doktor bebek kendini hazırlıyor dedi.Adacayi içiyorum squat yapıyorum yürüyüş yapıyorum inşallah gelir bu hafta
Aleley Serifeee Meryem anaotundan bahsediyorlar. Birde youTube normal doğum egzersizleri yazınca karşınıza ece vahapoğlu gelicek onun egzersizlerini yapabilirsiniz ben daha denemedim. Henüz 32+1 haftalığım. İstersen bir dene canım. Bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim :)))🤗🤗🤗🙏🙏🙏🙏
Barmin Serifeee bugün 38nci haftaya girdim sadece arada bı belim agriyo ve rahimde bı batma hissediyorum başka bı belirti yok
Defnesa 39+4 olduk bugün bizde herhangi bir ağrım sancım bel ağrım yok kanamam yok göbeğim de düşmedi zaten korkuyorum suni ile denemek zorunda kalicam diye kendimi oyalamak için kek pasta yaptım akşama kadar egzersiz yaptım belki gelir diye ama yok 🤦