Muhibbi Merhaba sevgili anneler ve anne adaylariii 33 haftaligiz ama hala isim konusunda kafam epey karışık. Emir düşünüyorum . Yanina bir isim ya da farklı bir isim önerisi olan var mi?
Aynenkanka Muhibbi Emir ismi tek başına çok güzel bence ya 🤗 alternatif isterseniz ben Kıvanç ismini de çok beğenirim. Oğlumuzun ismini de Kuzey Ali koyacağız
Bus1-ra Bizde hala çok kararsızız ne koyacağımızı bilmiyoruz, eşim Asaf Karan istiyor bende istiyorum ama emin değilim , benim fikirlerim ise Kaan, Kerem , Miraç 💁
2boysmoms Muhibbi saglıkla gelsin benim oğlumun adına Ali Emir 🥰🤲🏻 İkinciye de erkek dedi ama bilemiyoruz tabi Aren Arden Asil favorilerimiz şuan 🥰 size de belki fikir olur