300117h-b evet ben boyattım ilk dip boya yaptım arkadaşım boyadı watsonsdan biomagic bitkisel boya ile hiç bir yanma kaşınma olmadı o kimyasal kokuda asla yoktu,sonrada kuaförde röfle yaptırdım doktorum sorun yok dedi,bence rahat olun,güzel enerji oluyo mutlu anne mutlu bebek,ama yaptırıp ya bisey olursa yaptırmasamıydım gibi stres olcaksanız yaptırmayın derim sevgiler.