ozgshnn-2 deprem bölgesindeki annelerimize çok geçmiş olsun 🙏25 haftalık hamileyim deprem bölgesindeyim oruç tutmak istiyorum sizce zararı olur mu bu aylarda.Acliga dayanamıyorum başım dönüyor.Sizce ne yapmaliyim?
Mutluemos ozgshnn-2 eğer zorlanıyorsan kendini yorma zaten yeterince stres yaşadığını da ön planda tutarsak senin için zor olacaktır eğer istersen berat kandili gelecek o zaman tutarsın Rabbim nasip eder sağlıkla kucağınıza alırsanız da kaza orucunu tutarsınız dilerim bu kötü günler tez zamanda geçer bebeğinize kavuşmak sağlıkla nasip olur 🌸
AzraFarah ozgshnn-2 doktoruna danış canım, bebeğinin ve senin sağlığını doktorun bilir. Dayanabilirsen tutarsın. Benim 31 haftalık oldu, birgün kazam kaldı geçen ramazandan yarın ona niyet etcem Rabbim nasip ederse, inşallah güç kuvvet versin bize