ZeyooZ Zeynozeyyo hakkinda hayirlisi olsun insallah canim. Benim doktor cati muayenesi yapmiomus🤷🏼♀️ Acikligima bile bakmadi 🙄
Aycelf2 sarya21 bnde ayniyim ya ikinci sezeryanim olcak bu ama beni neler bekledigini bildgm icon braz tedirginlik ve heyecan basladi sacma bluyorm ve oncden hc blyle bseler hissetcegmi zannetmezdim ama gun yaklastikca oluyomus birincide ne olup ne btcek bilmedigimizden dsunemiyorz ama bunda bliyorz 14 kasim bzmde
sarya21 Aycelf2 kontrolden geldim şimdi çok şükür sancim falan yok bir sıkıntımda yok pazartesi sabah yatışım yapılacak 39+0 oluyorum o zaman, spinal önerdi dr um epiduralde ağrın olduğunda ağrı kesici vermek için ekstra bir aparat takıyorlar onun için de ekstra ücret alıyorlar gerek yok zaten serum takılacak oradan da ağrı kesici verilir dedi.. peki dedim baş ağrısı yaptığı söyleniyor onun nedeni nedir dedim dedi ki kesinlikle anestezi uzmanınızla alakalı bir durum iyi bir uzmansa hiç sorun yaşamazsın dedi spinal e karar verdik genel anestezi önermedi hiç
Minnakkkk ZeyooZ cok alışkın olduğum bı tepki 😂😂 önyargılı olduğunuz için böyle düşünüyorsunuz yoksa yapılamayacak bı ders asla degıl 😀
Svmcn Minnakkkk ben de seninle aynı durumdayım son 10 gün .ben de hep erken doğumdan korktum çok şükür dayandik ve ne sancım var ne de bı belirtim.benjm de kızım olucak insAllah😍😍
ZeyooZ bebitomyolda ahhh çok fena 🤦🏼♀️ Çatı ağrısı, ağırlık, bel ağrıları, aşağıya baskılar, ellerimin uyuşması ve daha sayamadığım şeyler. Geçen haftalarda doğumla ilgili korkum ağır basıyodu ama artık bir an önce doğsun ve bitsin bu acılar istiyorum
Burcuneris sarya21 aynı gün ☺️ Rabbim evlatlarımızı korusun güzel ömürler versin bizlerde sağsalim atlatalım inşallah.
Sultannnnn Sultannnnn Allahtan bi aksilik çıkmazsa 19.11.2018 olacak doğum tarihimiz. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişlerimiz....
ZeyooZ Minikbal yaaa 3 kişi olduk ☺️ Bakalım tabi tam zamanında gelirlerse. Açıkçası daha önce gelmesini çok istiyorum