Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim beyaz Bi akıntı oluyor normalmi ikiz hamilelik tüp bebekle oldu doktor kontrolume 8 gün var bide arkadaşlar erken doğumu engellemek düştüğü engellemek İcin ne yapabiliriz önlem olarak 24 yaşındayım ilk defa hamile kaldım problem sperm sıkıntısıydı 4.denememde oldu çok korkuyorum önlem almak istiyorum doktorum ilacları kesti sadece progestan ve corospine devam dedi vitamin falan vermedi vitamin olarak siz ne kullanıyorsunuz vitamin cok uzun oldu ama sizden bilgi almak cok iyi geliyo 😒💖