Tahamine7341 Kizlar dun düdüklude nohut hasladik bugun yemek yaptım 2 saattir kaynıyor yok kirt kirt ediyor püf noktası var mi ya
Daisy0000 Tahamine7341 Düdüklünüz kötü olabilir mi? Ben başlarda kayınpederin düdüklüsünü kullanıyordum.Nohutu 1 saatte pişiriyordu, sonra kendiminkiyle yapmaya başladım 25dkda eriyor
Tahamine7341 Daisy0000 kesin dudukludrn ya yenmicek gibi değil ama hafif kirt kirt ediyor artık böyle yicem yeni duduklu alacağım