Bsranurr Kızlar kullanan var mı memnun musunuz yön avm den aldık suan ama pek içime sinmedi lütfen bi yardım edin
Nurbanu34 Bsranurr benim kardeşim kullaniyor baby2go bebegi 7 aylik cok memnun.. bence cok kaliteli bir marka gecen seneye göre fiyatlari cok artti ama bende baby2go almayi düşünüyorum ☺
Bsranurr FatmaZehraankayaEkici görünüş olarak bilmiyorum bide kraft istiyordum da o yüzden siz bu marka nasıl iyimi biliyor musunuz
FatmaZehraankayaEkici Bsranurr aldık ama henüz kullanmadık bebeğimin doğmasına 10 gün var daha. Hafif ve tek elle kapanma özelliği hosumuza gitti o yüzden aldık . Civilden 500e aldık bir ay önce indirim vardı . Tavsiye ederim yani
Dncnjms Daha kullanmadık ama biz de baby2go spring travel sistem aldık. Kraft git travela bakmıştık ilk ama inceledikten sonra baby2go daha kullanışlı geldi inşallah 1 ay sonra kullanmaya başlayacağız 🙏🏼
Bsranurr Dncnjms kaça aldın canım ben taksitle aldığım için pahalı aldım yönden aldım ben 1800 e Rabbim sağlıcakla kullandırsın sana da inş 😍
Bsranurr Nurbanu34 içimi rahatlattın inanki çok saol iyi ki yazdın teşekkür ederim canım ben de memnun kalırım inş 😍
Dncnjms Bsranurr ben de aynı paraya aldım fiyatlar aldı başını gidiyor maalesef 🙄 siz de sağlıcakla kullanın inşallah 🙏🏼
Nurbanu34 Bsranurr Ne demek güle güle günlerde sağlıkla kullanirsin inşallah 😍 bende bir model begenip alirim insallah 😂
SinemAyaz Biz power lx aldık 1850 tl ye babymallden çok içime sindi satıcı en iyi süspansiyonun onda olduğunu söyledi üzerine çıkıp zıpladı hatta 😂 1 ay sonra kullanmaya başlıcaz inşallah
Bsranurr SinemAyaz vay bebetonun ürünleri de öyle çok sağlam vaka senin o dediklerine felan çok bakmıştım ben de baby2go almış bulunduk 😅
Boylu0104 Bende future model travel sistemini aldım baby 2 go nun cok begenerek aldım bakalım daha kullanmak nasip olmdı 😊 baston arabamızda kraft ın porto modeli 😊