Gunseli27 Birçok kişi sezeryan yanlısı olduğunu söylediler di mi size? Şu an için bebeğim kanala girmiş durumda. Çatı kontrolümü de yapıp normal doğum için elverişli olduğunu söyledi. Evinde oturup sancı bekle, bebeğin kalp atışı yavaslamadigi takdirde, suyun azalmadigi takdirde sezeryana almicam seni dedi. Vücutta bebek de normal doğum gözüküyorsa bence normal doğum yanlısı. Son 10 günümüz kaldı. En son 29 Kasım olarak gözüküyor; ama 2 Aralık olur, 4 Aralık olur. Şu an için bekleyeceğiz dedi. Taa ki (affedersin) artık bebeğin zamanı dolar, dışkısını yemeye falan kalkar o zaman müdahale ederiz dedi.