Sevl Kızlar 37. Haftaya girdim bugün sabahtan beri bebek çok sert hareket ediyor ve kasıklarıma doğru sızı giriyor karnım ağrıyor normalmi bu
kuzeymomsss Sevl büyük ihtimal kanala giriyor olabilir, 35 haftalıkken aynı anlattığınız gibiydi. Kontrole gittiğim de kanaldaydı ve açılmam başlamıştı
minikpankekim kuzeymomsss benimde karnimda ve belimde agri vardi cok. Regl agrisi gibi. Kanalami girdi acaba baş asagidaydi 35 haftadayim bende
Sevl kuzeymomsss hayır daha alttan muayenem olmadı ultrasondan anlattı rahim agzı kapalı açılma yok suyun iyi dedi
kuzeymomsss Sevl açılma sadece alttan muayenede belli olur. Benim de doktorum ultrasonda bakıp rahim ağzın yumuşamış dedi, nstde sancım çıkınca alttan bakıp açılmam olduğunu söyledi
kuzeymomsss minikpankekim Benim de ağrılarım vardı ama çok farklıydı. 5 10 dakika da bir belden kasıklarıma çok değişik bir ağrı vuruyordu
Bcblog Bende de kasıklarıma doğru baskı oluşuyor ama bel ağrım yok 36+2 deyim karnım düştü sanırım birazda küçüldü ama hiç yalancı sancı bile olmadı
minikpankekim kuzeymomsss benim yarim saat 1 saat falan suruyodu geciyodu. Bacaklarim falan uyusuyodu artik. Carsamba kontrol var bakalim ne olcak
Bcblog Benim belimde filan hiç sancı yok 🤦🏼♀️ sancı başlamazsa sezeryana alırlar diye çok korkuyorum sezeryan olmak istemiyorum rabbim en doğrusunu kolaylıkla nasip etsin inşallah cümlemize