Adetim 3 Martta bitti. İlk yaptığım test beklediği için silik çıkmış diye düşünüyorum. Sizde bana yardımcı olur musunuz? Yumurtlama olmamış değil mi ?
Ve bildiklerinizi ne yapmam gerekiyor bu zamanlarda söylerseniz çok sevinirim 🫶🏻 şimdiden teşekkür ederim 🌸