hilalella 38+3 de doğum yaptım 37. Haftaydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam 1 cm açılma vardı bunu duyunca hemen YouTube’dan gebelik son haftaları için yapılan egzersizleri yaptım sıcak su da duşa girdim belimi felan ovaladım sonra ananas yedim merdiven inip çıktım bir kez ama 6-7 kat biraz da yürüyüş yaptım ve 38. haftada 3 cm oldu sonra zaten yatışım verildi normal doğum yaptım