Hernasipvaktineesirdir Lavantakokusu64 karşı komşumuzun kızının ismi 19 yaşında😊 güzel isim bence ama o memnun değil tek koysalardı keşke diyor 2. yi kimse söylemiyormuş.
Lavantakokusu64 Hernasipvaktineesirdir bizde tek koyacaktık Elif ismini oğlum istedi bende hep kızım olursa Ebrar vermek istiyordum o yüzden ikisini birlikte verdik☺️ biz iki ismini de kullanacağımız için ilerde sorun olmaz inşallah..