Merhabalar hanımlar 🌸 ben ilk gebe olduğumu göğüslerimde ki hassasiyetle hissettim farkettim ve yanılmadım da fakat göğüslerimde de ki bu ağrı hassasiyet şuan da çok az hissediliyor 13.haftamızdayız sizce normal mi yoksa yarın doktora gitmeli miyim 🥺 yani duyduğum ve öğrendiğim kadarıyla bu hassasiyet doğuma kadar devam eden bir durumken şuan yok denecek kadar azaldı endişeleniyorum