Bende 14+6 haftadayım başından beri hiç olmadı ve hala yok arada göğüs ağrısı bel ağrısı gelio gidiyor ama onun dışında bulantı kusma halsizlik yerinden kalkamayacak derecede yorgunluk vs olmadı hatta burda herkes o haftalarda mide bulantıları vs o kadar yoğun yaşadığını anlatıyordu ki çok telaş ediyordum doktora soruyordum bebek usg de haftadıyla uyumlu ve sağlıklı gittiği sürece takılmamak gerek ben daha yeni yeni tamam normal düşünme bunu diyebiliyorum kendime inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alsakta özlem dinse❤️
Çok odaklanmayın belirtilere biliyorum başlarda çok zor akıl hep orda ki hala bende orda ama inanın sağlıklı ilerlemesi belirtilerle alakasız bir şey rabbime emanetler inşallah sağlıkla ilerlesin hepimizinki😊🧿