ayseguluyv Hanımlar merhaba, tüp bebek ile gebeyim cok şükür. Park hayat ve anadolu hastanesine giden var mı ? 2li tarama, detayli ultrason ve doğum ucretleri hakkinda bilgisi olan var mi ?
imos4343 ayseguluyv Anadolu hastanesinde yasin beye gidiyorum detaylı 850 TL di o zaman simdi 34 haftalık olduk biz zam illaki gelmiştir doğum fiyatını da geçen hafta ortalama 6000 TL dediler
ayseguluyv mustafatma43 saraylılar cok pahalı ya gerçekten , ben 2li tarama yaptıracam da devlette de yapılabilir mi siz tavsiye eder misiniz ?yani hic değilse kanı devlette verilip özel doktor ultrasondan ölçüm yapabilir mi
mustafatma43 ayseguluyv imkan yoksa yaptır canım düne kadar özeller bu kadar yaygın bile değildi herkes devlete taptırıyordu
ayseguluyv mustafatma43 öyle cok haklısın bakalım araştırıyorum sureci inşallah hayırlısıyla evlatlarımızı kucaklsrimiza aliriz