Yumurtlamamın üzerinden 12 gün geçti dün nokta şeklinde pembemsi bir leke gelmiş günlük pedime. Reglime 2 gün kala yani. Ama başka bir belirtim yok. Kanamanın devamı gelmedi reglim çok sancılı geçer sancım da hiç yok. Yerleşme kanaması olabilir mi eğer öyleyse ne zaman test yapmalıyım ? Yerleşme kanamasını regline daha varken nokta şeklinde yaşayan oldu mu ?