Merhaba 36 Haftalık hamileyim sanki 1 haftadır bebeğin hareketlerinde biraz azalma var gibi hissediyorum ve kaburgama göğsümde baskılarını çok hissetmeye başladım acı şekilde . Yaşayan var mı bu durumu hareketlerde azalma bu haftalarda normal mi Tecrübeli hamişler cevap yazarsanız çok mutlu olurum 🥰