Slmdmrts 5 haftalık hamileyim dört gün oncem kesem göründü ağrılarim var bir saat önce kanamm oldu bir peceteyi islatacak kadar acile gittim düşük önleyici iğne yaptılar yarin doktora gorunmemi söyledi ebe progestan kullanıyorum fitil olarak ne yapmam gerekiyor bu tehlike arz ediyor mu yardım edin
Slmdmrts Yok aramadım Ankara'da muane oluyrum konya kulu da otryrym bana söylemişti kanaman olursa oradaki hastaneye gorun diye eve alttan muane etti kanamanin nereden geldiğini öğrenmek için rahimden gelmiyor dedi düşük önleyici iğne yaptı çok korkuyorum