2bebisannesi58 Kizlar 33+3 deyim hala bi isim yok dini acidan da anlami guzel isim ariyorum. Siz ne koydunuz ,ne koyacaksiniz ? Banada fikir olsun lutfen ❤️
MrvRmzn 2bebisannesi58 kayınbabam hafız ve anlamının güzel olması önemli demişti. Bizim bebeğimizin adı kuran da geçmiyor 😊 belki böyle de işiniz kolaylaşır
Fadimehizz Zümra Sare Ya da Zümra Ece ikisi arasında kararsız kaldım ben ama Zümra ismini mutlaka istiyoruz anlamı çok güzel ahlaklı temiz kadın demek hem sünnet o yüzden 2 isim istiyoruz biz🙏🏻
2bebisannesi58 MrvRmzn aynen oglumun adi miraç efe kuranda gecmiyo anlami guzel kizimda da boyle bi isim ariyorum aslinda ama yeni moda isimlerde istemiyorjm heralde 😊
2bebisannesi58 Dilara_28 yaa benim oglumun adi mirac efe kizima miray ece dusunduk ama bazi sebeplerden dolayi koyamiyoruz heralde bu yuzden butun isimler icime sinmiyo
Dilara_28 2bebisannesi58 olabilir kuzum haklısın benim ismi kız kardeşim koydu daha doğrusu daha cinsiyetini göstermedi nasip olursa yarın gidicez
Fadimehizz Bilmiyorum o kadar saçma ve manasız isimler var ki güzel bir isim anlamı olan bir şey koymak daha mantıklı geliyor bana…
2bebisannesi58 Fadimehizz aynen oyle gundemde bi suru isim var yeni moda ama benimde icim isinmiyo o isimlerre
2bebisannesi58 Dilara_28 isim dusunmek cok zormus vallahi hic bu kadar zorlanacagimi bilmiyodum. Cinsiyetide gonlunuzden ne geciyosa o olsin insallah saglikla😊
Fadimehizz 2bebisannesi58 Evet bizim kızımız olucak 12. Haftada gördü doktorumuz 16. Haftada netleşti kesin kızımız olucak inşallah 20 haftaya giricez şimdi
Glsmbln Fadimehizz abla iyice baktır emin olun bende ilk erkek dedi şimdi koz diyorlar 50 kere gidin 😂