
Kızlar 3 marttan beri böyle bugün silikleşir dedim asla öyle bir şey ilk gün ki gibi koyu neden çatlamadı acaba böyle normal mi bir ateş basıyor ki yanıyorum 2 günü değerlendirdik bugünde mi önemli anlamadım 2ci annelik tecrübeli olursun derler bir de 😁