Hsb34
Ben sezeryan oldum. Taburcu olup eve geldiğim dğum yaptığım 3. gündü. Açıkçası hastanede ihtiyaç duymadım emziriyordum. Ama sonra Göğüslerim taş gibi olmuştu eve geldiğimde. İnanın acıyor ateş basıyordu. Bebek ememedi sıcak su torbası sıcak havlu ile yumuşatıp sağa sağa 2 güne ancak yumuşadı. Bu süreçte sağma makinesi olmasa muhtemelen mastit olurdum hatta ben tekli avent almıştım tek tek uğraşamadığım için eşim fidip 2. Bir pompa aldı lansinoh. Elektrikli çok büyük rahatlık tabi sizin bir şey yapmanıza gerek yok
Herkese lazım olur mı bilemem ama benim çok işimi gördü. Bebeğim şu an 1,5 aylık. Sarılık nedeniyle yoğun bakımda kaldığından biberona alıştı emmiyor mecburen günde 8-10 sağıp veriyorum. Şu an herşeye ulaşma imkanı var. İster şimdi Bir tane temin ederseniz ya da ihtiyaç duyarsanız gider alırsınız. Şimdi almanın avantajı ancak zamlardan etkilenmemek olabilri :)