Yncae Normalde Çarşamba Cumartesi d vitamini alıyordum dün içmeyi unuttum . 1 ml seklinde verdi doktor . Pazar-Perşembe ye döndürsem sorun olur mu
Defnesa Günde 10 damla iciyorum bende bazen unutuyorum sonuçta hap olmadığı için birşey olmaz vitamin takviyesi nasıl istersen öyle yap