Biomuallime Merhaba 16 haftalık hamileyim etlik şehir hastanesinde takipli olan var mı bir de doğum için önerir misiniz
melike098 Biomuallime bende kontrol icin gidiyorum simdilik memnunum ama dogumu nasil oluyor merak ediyorum burda binkac kişi guzel demişti
Slaedz Ben perinatoloji takipliyim 2 gün yattım doğum hanesinde doktorlar gayet ilgili herkes kendi odasında doğum yapıyor ve temiz titiz çalışıyorlar