Mihrimah18 Evet gittim, benimde önce açık pembe şeklinde kanamalarım oldu. 7+0 da tedbiren rogham yaptılar. Sonra kesilir gibi oldu yeniden başladı en sonda cuma aktif kanamam oldu. Ama herkeste bir olacak diye birsey yok. Kaçıncı haftanz?