bossbabysmom Kizlar gecen hafta 31 haftalikken doktor kontrolüm vardi bebegimin baş ölçümü 36 haftalık göründü kilosu 1940 gramdi. Doktorum buyumeye devam ederse sadece normal dogum yapamazsin dedi. Ama cok endiseliyim 5 hafta cok fazla geldi baska bir sorun olabilir mi korkmaya başladım. Boyle bi durumla karsilasan varmi aranzda yardimci olur musunuz?
Gul_hamad bossbabysmom 36 haftalik bebek o kiloda cok az. 30 haftalik bebek 1700gr olur. Bence o kadar 36 degil de 33 34 olur. Ama yine de baska doktora gorun bence
Suleberkan bossbabysmom kafası bence o haftalar su topladığı içinde büyük çıkmış olabilir canım önemli birşey olsa doktorunuz muhakkak uyarırdı
worin bossbabysmom normaldir ya ozamam, benim oğlumun da 1 hafta öndeydi en son ama doktor normal olduğunu söyledi, kardeşim ve kuzenimin de kafaları baya büyükmüş belki normal doğum olmaz zorlanırsın diye sadece o kadar 😂 Doktorun birşey demedi mi peki??
bossbabysmom worin doktorum da erkek bebeklerin basi buyuk olabilir dedi sadece buyumeye devam ederse sezeryan olmak zorunda kalirsin dedi ama 5 hafta demesi korkuttu sadece yarin tekrar gideceğim
worin bossbabysmom hımmm eee korkulcak bişe yoktur ozmn ya:) hem onlar ortalama sayılar 4 kilo dedikleri bebek 3 kilo geliyo dünyaya:) veya bebeğim için doktor 28 cm dedi detaylı ultrasonda 2 gün sonraydı 32cm çıktı😬