Tubiskov ilk we ikinci sezeryan 39 haftada genelde olur önce yapmıyorlar ama 3 oldu mu 38 ile 38+5 arası en az fazla beklenen gün ben 4. Sezeryanı 10 Mart Cuma günü olacağım 37+5 de 38 geçmemesi lazım dedi doktorum 38 de hafta sonuna denk geliyor diye bu tarih seçti riskli oluyor zaten