Arkadaşlar bu ilacı 3-4 haftalıkken verdi doktorum ama bana müthiş ağır geliyor midemi bulandırıyor mevcut bulantıma ek kalkamaz hale geliyor o sebepten bıraktım kullanmayı yalnızca folikasit kullanıyorum ama merak ettiğim şey hangi ay itibariyle kullanılmalı her doktor farklı zamanda yazıyor