Kızlar 6+1 deyim iki gündüe midem aşırı bulanıyor. Toksam kısuyorum açsam öğürüyorum. Yanlız bikaç gündüe dolaptan soğuk meyve falan yedim midemde bi garıp bide ishal değilim ama isale yakın. Acaba midemi mi üşüttüm yoksa hamilelikte oluyormu böyle şeyler