Edadeniz bende normal diye biliyorum canım çünkü artık bebek iyice derini gerdirdigi için derin inceliyor. İnceldikçe de içindekiler belli oluyor. Benimde ilk doğumumda son zamanlarda çok belliydi. Doğumun arkasına hemen geçiyor. Bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah canım 🙏