Kirmiiziii Asyos34 kan değeriniz kaç çıkmıştı verdim 1.20 altı diyor ne negatif ne pozitif bişey söylemediler doktora sorun dediler
miniyo Kirmiiziii 5 ve üzeri gebelik sayılıyor . Benim de 10 çıkmıştı ilk verdiğimde daha sonra katlanarak arttık 50-200-400 gibi
Beybeybi Kirmiiziii bende silik cizgiyle hamile kaldim ama kan vermedime 2-3 gun test tekrarladim koyulasinca doktordan termin aldim