3 martta normal muayeneye gittim 2 gün önce nişanım gelmişti zaten doktor ultrasonla ve alttan muayene etti 1 2 cm açılman var önceki doğumlardan kalma dedi önceki akşam 10 dakikada bir gelen sancım vardı doktora sorduğumda önemli değil unut onu diyip gönderdi akşam 6 gibi sancılarım 5 dakikada bire düşünce eşim işe gitmeden bi gidelim dedim oğlumu kaynanama bıraktım o sıra meryem ana otunuda verdim hastaneye gidince açılam 3 4 cm olmuş hemen yatışım yapıldı doktor bebeği tutan bağları temizliyorum ki doğumun hızlı ilerlesin dedi öylede oldu 19.30 gibi doğumhaneye gittim ilk doğumum olmadığı için açılmam hızlı ilerledi ve 22.54te kızım kucağımdaydı eşime haber verdiler o da annesini arayıp otu sudan çıkar dedi ot resmen çiçek açıcak gibi yeşermiş ve baya açılmış Allah herkese bu duyguyu nasip etsin inşAllah oğlum 31+3te prematüre doğmuştu kızım vaktinde doğunca daha farklı duygular oluştu 🥰