Mrvmrv-- doktorunuza söyleyin muhakkak ben iki gebeliğimde de yaşadım hastaneye yattım 3 günlüğüne hem enfeksiyon var mı yok mu hem de su gelişi var mı diye kontrol ediyorlar. Su gelişi olup olmadığını anlamak için de turnosol kağıdı gibi birşey var onu koyuyorlar renk değişimi oluyorsa su gelişi var demek oluyor ya da amnisure testi yapıyorlar ben de doktorum amnisure testiyle su gelişim olduğunu tespit etmişti. Su sızıntısı varsa ciddi birşey bebek enfeksiyona açık hale geliyor muhakkak aksatmadan doktorunuza iletin bu konuyu