Enda 22 Şubat saat 16:00 da dondurulmuş 5. Gün embriyosu transfer edildi 3 martta kan testi yaptırdım 33.4 cıktı 5 martta birdaha yaptırdım 133.02 çıktı acaba hamilemiyim normal mı bu değer bakarmısınız
Enda Sema_28 çok sağolun çok teşekkür ederim hayır 2. Denemem tüp bebekte ama defalarca çatlatma iğnesi ilaçlar denedik nasib bugündeymiş çok şükür 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Anneciiikkk Enda sonuç olumlu duruyor canım ama değerlerinin dahada yükselmesi lazım ayrıca dış gebelik mi falan diye korkma iyi düşün iyi olsun bol bolda dinlen
Enda Anneciiikkk insaAllah yukselır şu ana kadar çok olumsuzdu hersey denemeler hep negatifti şimdi iyi düşünmeye çalışıyorum ama heveslenmekte istemıyorum insaAllah vardır insaAllah 🥰